Arkadaşlar merhaba, bir sorum olacak. Bir arkadaşım bugun anlattı ve açıkcası kafama yattı. Bilmiyorum bunun bir yaptırımı var mı ?
Arkadaşım paketçi ve çalıştığı yerde bazen nakiti alıp kredi kartından çekiyor. Bu çektiği kredi kartı ise mil puan kazandırıyor. Bu şekilde harcama yapması sizce yasak mı ? Bir sorun teşkil eder mi banka tarafından ? Açıkcası ben kendisine bunun ileride sıkıntı olacağını söylemek oldu. Bilgilendirebilirmisiniz?
İllegal bir durum yok ki sıkıntı yaratsın. Tek sıkıntısı kart ödemelerinde aksama olursa olur. Başka bir sebep göremedim açıkçası.