Merhaba eyt ile emekli olacağım inşallah, halen şahıs şirketi üzerinden e-ticaret yapıyorum.
2 sorum olacak
1- işyerini kapatmadan maaşa başvuru yapıp maaş bağlatabilir miyim, yoksa kapatıp tekrar mı açmam gerekecek?
2- Ssk lı işçiler çalışmaya devam ederse sgk destekleme primi ödüyorlar, bağkur da böyle bir durum var mı? Esnaf kendi işinde çalışmaya devam ederse emekli olunca prim ödeyecek mi ödeyecekse ne kadar bir rakam?
Teşekkürler..