Aynen hocam alım gücü olmayınca bir hiç. Ben olayın sayısal boyutundayım, alıştığımız bazı şeylerin değişmesine insan kolay alışamıyor sanırım. Mesela elinde bir araba ev vs olan birisi 1 milyon tl ye satıyor diyelim 1 milyon tl çok büyük bir para gibi geliyor kulağa oysa hiç bir şey alamıyor insan

ama yıllarca 1 milyon tl paran olsa milyonerdin mesela yani kocama adı var ama bir hiç.
bunun ileri boyutu, para o kadar değersiz hala geliyor ki artık saymayıp tartılmaya başlanıyor. bkz: Arjantin, Venezuela gibi ülkeler.