Tabelasında Arapça yazan işletmelerin hiçbirinden alışveriş yapmıyorum. Tabii benim alışveriş yapıp yapmamam önemli değil, sadece kişisel eylemimi uyguluyorum. Arap düşmanlığı gibi algılanmasın fakat mülteci olarak biz Arabistan'a ya da Arap ülkelerinden birine gitseydik Türkçe yazarlar mıydı? Ülkemize geldikten sonra yaptıkları müstehcen davranışlara bakılırsa, sen onların ülkesine düştüğün zaman sen de öpülmedik yer bırakmazlardı. Ayrıca hiçbir Arap kendi çocuklarına Türkçe isim vermedikleri halde, bizim milletimiz çocuklarına anlamını bildikleri ya da bilmedikleri Arapça isimler veriyorlar. Nedir bu Arapça hastalığı? Arapça isim kullandığın ya da bir yere Arapça yazdığın zaman tanrıya daha mı yakın oluyorsun, sevap mı kazanıyorsun? Milletimizin bu Arapça hayranlığına anlam veremiyorum. Ülke içindeki işletmeler ticari faaliyetlerde bulunsalar da Araplar yaşıyor diye Arapça tabela kullanamazsın. Resmi dilini böyle koruyamazsın.