Liseden mezun olduktan sonra 2 yıl isteğe bağlı erteletebiliyorsun. Lise diplomanla askerlik şubeye giderek veya oluyorsa e-devletten uzatabilirsin. Daha sonra üniversiteye kaydolursan üniversite otomatik tecilini uzatıyor. Herhangi bir şey yapmana gerek yok. Üniye kaydolduktan sonra e-devletten kontrol edersin zaten, uzayacağını görürsün

Sınavda başarılar dilerim