Selamlar, iyi forumlar.
DURUM: Anadolu lisesi mezunuyum fakat mezun senemdeyim. Şuan bir dershanede eğitim görüyorum.

SORU: Bugün askerliği tecil ettireceğim ( 17 Aralık'ta 19 yaşıma girdim ) (2024 e kadar uzatıyorlamış )
fakat bu tecil hakkımız kaç kere oluyor veya böyle bir sayı var mı tecil hakkı sayısı vs vs. Çünkü seneye üniversiteye gideceğim için haliyle tekrar tecil ettireceğim. Seneye bir sorunla karşılaşır mıyım?

Cevaplar için teşekkürler.