caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi ara sanki @CGLR; hocamız ilgilenirdi.

şahsi fikrim, getirisini bir tarafa koyun, illaki kazanç odaklıysanız adsenseye gönderin deneyerek gözlemlersiniz zaten.
Teşekkürler, çok güzel bir ivme yakalamışken reklamlarla kullanıcıların canını hemen sıkmak da istemiyorum işin doğrusu. Çünkü siteye gelen kullanıcılar çok sadır, geri dönüş oranı çok yüksek.