kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamen ekonominin kötü olması ile alakalı bu dediğin şey.
Ekonomi stabil olmuş olsa kimse kafasına göre fiyat biçemez.

10 TL dediğimiz ilaç 3 gün sonra belki 15 olacak. Ki oluyor'da zaten
Böyle bir piyasada fiyatların stabil olmasını beklemek saçma.

20 Liralık ürün 3 ayda 40 TL olabilir.

Düşünsene adam 20 Liradan satacağı 1000 Adet ürünü : 15 TL'den almış bunları 1 ay içinde satıyor. Ortalama 1000x5 TL kaar elde ediyor. Ki zamanı ve iş için harcanan para adama zarar olarak yazar.

1 Ay sonra bir bakıyor ürün 25 TL olmuş kaar gitti. Bu adam 15 Liralık ürünü 20 Liradan değil 25-30 Liradan satar. Satabildiği kadarını satar zarar etmem en azından der.

Enflasyon üretici-satıcı-tüketici arasındaki farkın açılmasına sebep oluyor.
Yazdıklarınıza noktası noktasına katılıyorum hocam, yüzde yüz haklısınız ama serbest piyasada biri yüksekten satınca diğer adamda o pahalıya satıyosa bende daha pahalıya satarım kafasına giriyor ya demek istediğim oydu.