Hocam bağkuru neden dert ediyorsunuz. Bağkura ödenen para çöpe gitmiyor ki. Bağkur öderseniz emeklilik primlerinize faydası olur. .
Gelirler bağkur primlerini karşılıyorsa ne ala. KARŞILAMIYORSA SUÇLU.
Ancak bağkur primini ödese bile sponsorluk vb yan gelirler olduğu zaman ŞİRKET KURMA ZORUNLULUĞU VAR. Aylık 10 k garanti gelir varsa ne ala. Şirket masrafları vergiler sorun değil. Sonuçta yüksek kazananlar hep kazanıyor. Ama alt tabaka her zaman sorun yaşıyor.
Bir de şu var, mpi izni almayıp milyonarca liralık şaibeli çekilişler düzenleyenler var. Devket bunları takip etmiyor.