Hesabınıza gelen her düzenli para için vergi ödemek zorundasınız hocam, vergi ödemek içinde vergi mükellefi olmak zorundasınız. Yani şirketi kapatıp bu firmadan hizmet alırsanız iki gün sonra maliyeden sen düzenli gelir elde ediyorsun ve vergini vermiyorsun şeklinde kesin bir dönüş alacaksınız. Faturayı kesen siz değilsiniz kimseye benim adıma fatura kesiyorları kanıtlayamazsınız ki bildiğim kadarıyla bu yasal da değil. Aynı durum bizde de mevcut gelen paranın %40'ını öyle yada böyle devlete geri ödüyoruz ama yapacak bir şey yok bu konuda.