Açıkcası talep etmedim ancak şöyle bir durum var bana belki 200 kullanıcı lazım olacak araştırdığımda debian üzeirne kurulan ipsecvpn sistemleri varmış onlar belki iş görebilir ama bilemedim. Sizin fikriniz nedir bu anlamda ?
VPN için bir sunucu kuracaksanız, PFSense kurdurun ve WAN/LAN ayarlarını yaptırdıktan sonra tüm trafiği PFSense üzerine yönlendirin. PFSense üzerinden OpenVPN ayarları yapıldıktan sonra kendiniz kullanıcı açarak kendi local networkünüze bağlanacak kişilere vpn verebilirsiniz.