Hocam Selamlar,
Active Directory kurulumu sonrasında RRAS ile vpn servisi aktif edilebilir. Fakat genelde tercih edilen bir yöntem değildir. Hosting hizmeti aldığınız yer size vpn sağlayacaktır diye düşünüyorum. İlgili şirket ile sizin sunucunuza erişim için vpn talep ettiniz mi?
Açıkcası talep etmedim ancak şöyle bir durum var bana belki 200 kullanıcı lazım olacak araştırdığımda debian üzeirne kurulan ipsecvpn sistemleri varmış onlar belki iş görebilir ama bilemedim. Sizin fikriniz nedir bu anlamda ?