Merhabalar,
Hetzner'deki IP v4 Setup Fee ücretlerinin bir hayli yükselmesi sebebiyle IPv6 üzerinden devam etmeyi düşünüyorum.
1) Fakat Türrkiye'de ipv6 desteklenmediğini duydum. Bu sorunu aşabilen var mı?
2) CloudFlare kullanırsam hangi ayarları uygulamam gerekiyor, deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?
3) Son olarak ipv6 ile windows uzak masaüstü cihaz kurulumu yapıp bağlantı sağlanabiliyor mu?
Bilgi ve deneyimlerini paylaşan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum.