eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
marka olarak 1 HP. 2.DELL asus tayvan malı bir şirket.kaliteli bir markadır ama tayvan malının bu kadar hemen hemen aynı seviye kadar pahalı olması bana garip geliyor.MSi markasıda aynı şekilde tamam kalite ama tayvanlısın kardeşim amerikalaı avrupalı değil. bariz ucuz olsun ürünlerin
Hocam Asus gerçekten kaliteli, şu andaki bilgisayarım da Asus. Bu 3 markanın dışında tavsiyeniz var mı?

dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hplerin ramleri masusepad dedikleri yerin altında oluyor kasa metal bile olsa bazen tek elle ordan tutunca içerisine basınç oluşuyor bu da onların çabuk zoulmasına sebep oluyor. iki tane hp vardı farklı modeller biri pavillon idi. dell ise o da iki tane eskittik ikisi de fandan gittiler. üçüncüsü 2 sene oldu onda da aynı sorun var. aşırı ısınıyor şuan dizim yanmak üzere ne yapsam bilmiyorum.
Hocam galiba mousepad bölgesine dikkat edildiği sürece HP öne çıkabilir..