Sanki 40 yaşından sonra kariyer değiştirmeye çalışıyormuşsunuz gibi söylüyorsunuz. Zaten lise bile artık 20 yaşında bitiyor neredeyse... Bence kolaylıkla motive olup bu işi kıvırabilirsiniz. Bir işte başarılı olmanın en kolay yolu o işi sevmekten geçer..