Merhabalar, birkaç aydır yoğun anksiyete krizlerim ve depresif ruh halimden dolayı sonunda psikiyatriye gitme kararı aldım, ne yazık ki depresyon tanısı kondu, 2 sene önce de OKB tanısı konmuştu.
Maalesef hobilerim nelerdir, neleri severim bilmiyorum. 23 yaşındayım.

Sizden istediğim şey bana hobi önerileri vermeniz, tercihen yeni insanlarla tanışabileceğim, çok olmasa da fiziksel aktivitelerde bulunabileceğim şeyler arıyorum. Bilgisayarda bir hobi edinmek istemiyorum örneğin, biraz hareket etmek istiyorum çünkü ama halısaha vs. gibi fazla hareketli şeyler de istemiyorum. Siz sormadan söyleyeyim internetten araştırdım biraz ama pek uygun şeyler bulamadım, bu yüzden önerilerinizi istiyorum. İyi akşamlar