Bende yaklaşık 15 yıldır çalıyorum bağlama hocam.
Benim tavsiyem direk kursa gitmeniz. Evde oluşacak altyapı kara düzen olacağı için önermem. Ancak Erdal hocanın kursu çok çok iyi. Direk oraya başlamanı öneririm. Zaten orda sana öğrenci bağlaması önerecekler. Selamlar.