Arkadaşlar 1 sunucumuzda hestiacp kullanıyoruz ancak devamlı ramde şişme yaşanıyor bunun sebebinide mariadb ye bağlıyoruz sonuç olarak bunun bir çözümüne ulaşamadık panelde clamav ve spamasssasian yok mariadb yerine postgresql kurmayı düşünüyorum maradb komple kaldırarak bunu deneyen yada sorunu çözebilecek yardımcı olabilecek bir arkadaşımız varmı ? sunucu ubuntu 20 de çalışıyor.