Herkese merhaba, konu ile ilgili sizlere danışmak istiyorum,
2017 tarihinde babam bir ev kiraladı. 2020 yılında kendisi vefat edince annem ve ben yeni sözleşme yaparak oturmaya başladık. Dün ev sahibini şahsıma babamla yapmış olduğu sözleşmesinin 5 seneyi doldurduğunu belirterek yüksek bir kira arttırımı istemiş ve kira tespit davasına gideceğine dair ihtarda bulunmuş.
Benim sözleşmem iki seneyi yeni doldurdu. Bu aşamada konu mahkemeye taşınır ise hangi sözleşme geçerli olacak ne yapmam gerekiyor?