Kurum büyük ise siz elle iptal yazsanız dahi resmi olarak o fatura gözükür ve o faturayı karşı firma işlemek zorunda kalır. Ay sonu gib verisi çekilince fatura sistemde gözükür ve resmi defterde size hep o kadar borçlu gözükür. İade kesilmesi şart. Bir ihtimal iki tarafta faturayı bildirmezse sorun olmaz ama bu fark edilirse sonuç daha kötü olur. Hatalı fatura kesilebilir bu en doğal hal. Firma iade kessin.