nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye hocam biz vebalı mıyız? Ayrıca bu tür üyeliklerin olmasından niye rahatsızsınız? Hem platform kazanıyor, hem üyeliği alan adam kazanıyor.
Tabi ki hayır. Platformu önemsemiyorum, sizin kazanmanız benim için çok daha önemli. Sadece bu üyeliklere sahip insanlar zaten işinde gücünde ve yoğun bir trafiği olduğunu düşünüyorum. Benim aradığım ise bu üyeliklere sahip olmayan insanların kazanması. Tercih meselesi tamamen. Sizlere bi lafım yok yani. Rahat olabilirsiniz.