24 yıllık inşaat mühendisiyim
- okuması zor mu: kazanıyorsaniz bölümü zor değil ama göreceli tabi öğrenciye göre
- avantajlari: bu ülkede hiçbir zaman insaat ekonomisi bitmez
- dezavantajlari: çok fazla bölüm açıldı ve çok mezun vermeye başladı
- is bulma: kişiye göre değişir, Boğaziçi meznunun bulamadığını da gördüm, gaydirigubbap uni mezunun çok aranan bir kişi olduğunu da gördüm bu tamamen kişinin kendisi ve kendisini sunması pazarlaması 2li diyalogları vb ile ilgili
- yurtdisi is imkani: dünyanın heryerinde artık tür müteahhitleri var siz yeter ki o ülkelenin dii ve şakır şakır ingilizceniz var mi ondan bahsedin onlar var ise hiç korkmayin
direkt sorularınızın cevaplarını yazmak istedim
detay isterseniz konuşabiliriz
ama önemli olan bunlar değil yaparken yaşarken seveceğiniz mesleği yapmak yoksa ıstırap olur hayat