Mühendislik bölümleriyle İnşaat'ı doğrudan bir ilişki içerisinde görmemek gerekiyor. Bir Endüstri Müh, Makine Müh, Bilgisayar Müh gibi zemini kaygan bir bölüm değil. Mimarlık gibi daha hantal ve kendi sektörüne bağlı bir bölüm. Dolayısıyla yeni pasta yaratmak da zor. İnşaat konusunda da ülkede köşe kapmaca sebebiyle ve mezunların sayısının yüksek olması sebebiyle mühendislere talep azalıyor. Mimarlıkta da ciddi bir işsizlik ordusu oluştu. Dolayısıyla da puanlar zaten ciddi düşüş yaşadı. Onun bilincinde olmak gerek. Mimarlık'taydım sonrasında bölüm değiştirdim. Dolayısıyla tanışık olduğum İnşaat Müh çok arkadaşım oldu. Ne çektiysek benzerini çektiler. Mimarlık kahrediyor okurken. İnşaat de benzerdir diye düşünüyorum. Fakat dediğim gibi İnşaat okuyan adamın farklı sektörlere geçiş yapması daha zor. Yine de meslek sahibi bir bilirkişinin yorumları, bana kalırsa okuma sürecinin nasıl olduğuna kıyasla çok daha önemli. Bizlere anlatılan, gördüğümüz şeyler bunlardı Mimarlık'ta.