Konu
Inşaat mühendisliği okumak
16-11-2022, 21:23:36
#2
Cooper34
Mühendislik bölümlerinde kendini geliştirdikten sonra her türlü önü açık.
Dezavantaj:
Erkek oranı genelde yüzde 90 95 civarı. 4 yıl boyunca erkek erkeğe okursun çok sosyal birisi değilsen.