xxyc10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@emilysupplier; neden eleştiriye açık değiller mi? Konuşamıyor muyuz rahatsız olduğumuz konuları?
Hep bizi eleştirecek haliniz yok ya biraz da kendinizi eleştirirseniz.
Yönetim olarak bir kural belirlemişiz bu kuralı da tüm üyelere uyguluyoruz sizin bu üyelerden ayrıştıran bir farkınız nedir acaba?

Forum ve kategori kurallarına uyarak konu açabilirsiniz hiçbir şekilde konularınız silinmez.


• Ticari konu açmak isteyen Kullanıcı en az 1 aylık üye olmalı

• Ticari konu açmak isteyen Kullanıcı minimum 5 ticaret ( itrader ) puanına sahip olmalı

• Yukarıdaki işlemleri beklemeden doğrudan ticaret yapmak isteyen yeni kullanıcıların güven vermeleri açısından 1 Yıllık Platin Üyelik ya da Kurumsal veya Kurumsal Plus üyelik satın almaları gerekmektedir.

• Premium Üyelik Satın almak isterseniz https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/ online olarak satın alabilirsiniz. Satın aldıktan sonra Premium Üyelik hesabınıza otomasyon tarafından anında tanımlanır ve istediğiniz kategoride Ticari Konu açmaya başlayabilirsiniz.

Online olarak Kredi Kartı ile almak yerine Banka havale/eft/fast yöntemi ile satın almak istiyorsanız @Berkay ya da @BilalBayar 'a PM (Özel Mesaj) gönderebilirsiniz.