Kurulum yaparken Raid'lerden bahsediliyor. Bu raidlerin mantığını tam kavrayamadım.

Mesela 2 diskli olan bu NAS cihazında, Raid 1 olarak kurulum yaptığımda, tam olarak ne yapmış oluyorum?

Teşekkürler.