elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam freedos olursa pc nasıl çalışacak
Makine boş olarak gelir, sistemi siz kurarsınız.

İşletim sistemli makinelerde lisans ücreti fiyata entegre edildiği için daha pahalıdır.