DarkSunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam direk normal sürümü almaya gerek varmı wisecp ye yeni geçtik ve ayarlamalar için deneme sürümünü aldık bütün belgelerimiz var ek olarak +90 850 244 2740 burdan iletişime de geçebilirler lisans dışında herhangi bir sorun varmı