valla çok sağlıklıyım fiziksel ve ruhsal olarak kendimi oldukça enerjik dolu dolu hissediyorum.
konuyu görmesem önümüzdeki ay doğduğum belki 2025 de aklıma gelirdi =)

hayatımda hiç doğum günü kutlamadım, 3-5 insan sırf ben doğdum diye şekilden şekile girip bana belki ceplerindeki son para ile plansız programsız hediye arayışına girmesinler diye kimse ile doğrum tarihimi bile paylaşmadım.
birileri sene de 1 gün beni hatırlayacak "iyi ki doğdun" adı altında sevgi pıtırcıklarını gösterip vicdan masturbasyonu yapacak diye mutlu olmak bana normal gelmiyor.

birini seviyorsanız seviyorsunuzdur günlerin bir önemi yoktur. kendi doğum günümü bugüne kadar 1-2 kere hatırlamışımdır desem yalan söylemiş olurum başkalarınınkini de hatırlamıyorum önemsemiyorum.
özetle : insan kendince değersiz olan herşeyi unutabilir doğum günü bile olsa =)
selamlar