Hocam şöyle bir şey olabiliyor, kendi deneyimlerimden örnek vereyim. Sabah kalkınca evet saat ve takvime bakıyoruz, bugün benim doğum günüm diyoruz. Kalkıp işe gidiyoruz, yoğunluktan ve işyerinde hiç konusu olmadıysa eğer, gerçekten unutulabiliyor. yani bütün gün tarihi de yazıp çizsem o günün doğum günüm olduğunu unutuyorum değil aslında, idrak edemiyorum. sıradan bir gün gibi yaşayınca ve o gün doğum günüyle ilgili özel bir mesaj, kutlama, konuşma olmazsa insan gerçekten sıradan bir gün gibi yaşayıp bitirebiliyor neyse ki operatörler mağazalar vs hatırlatıp kutluyor gecenin ilk saatlerinde