Bölüm önemli olmaksızın üniversite kesinlikle okunmalı. Hayata dair ve geleceğe dair pek çok şey katacaktır. Ha bir de iyi bir bölüm olursa daha iyi olur tabi. Ama kötü bir bölüm olsa da bir yandan okurken bir yandan ise kendinizi geliştirin. Geleceğe yönelik planlar kurun. Ve gelecekte ne iş yapmak istiyorsanız üniversite okurken kendinizi ona göre geliştirin.