digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi EVKUR sitesine baktım.
Evkur Finansman A.Ş. olarak geçiyor.
Yani bu adamlar aslında mal satıcısı değil para satıcısı.
Sana kendi mağazalarından kullanabileceğin bir bireysel finansman kredisi çıkarıyorlar.
Bu krediyi sadece kendi mağazalarındaki fahiş fiyatlı ürünlerde kullanabiliyorsun.
Bu sizin kredi puanınızı görebiliyor yakın zamanda red yemiş kredi başvurularınız var mı görebiliyorlar demek.
Diğer bankalara göre kefil istemeden daha riskli şekilde kredi kullandırıyorlar.
Bunun karşılığında da peşin 3 bin liraya alabileceğin onların toptan 2500 liraya aldıkları telefonu 5500-6000 liraya taksitlendiriyorlar.
2500 liraya 1000 telefon alsan 2,5 milyon lira yapar. 5500 liradan 1000 telefon satsan 5,5 milyon lira yapar.
Satın alanların yarısı hiç ödeme yapmasa bile firma o üründen zarar etmez.
3 kişiden 2 si ödemelerini düzgün yaptığı sürece gayet sürdürülebilir ve karlı bir iş olur.
Çok teşekkür ederim bilgilendirme için hocam.