Selamun aleykum, uzun ve zahmetli bir süreç sonucunda ilk mobil oyunumu yayınlamıştım. Güzel destekler de geldi R10 forumdaşlarıma ayrıca teşekkür ediyorum.

Konu ve Oyun Linki:
3 Senedir Geliştirdiğim Oyun Sonunda Yayınlandı! 🤗

Başlangıçta daha bir çok özellik düşünmüştüm hepsi yol haritamda var. Oyun modları, yetenek sistemleri, challange'lar vs..

Ama sağlık sebebiyle de geliştirmem çok uzun ve zahmetli bir süreç. Aslında bir çok defa bırakmayı da düşündüm ama başka yapabileceğim bir şey yok.

Sormak istediğim soru şu; Bir oyunu bırakmaya veya geliştirmeye devam etmeye nasıl karar vermek lazım? Kendim geliştirdiğim için sağlıklı karar veremiyorum. Aslında geliştirici değil de oyuncu açısından değerlendirmeye ihtiyacım var.

Reklam bütçem olmadığı için tabiki indirme artiramiyorum, zamana bıraktım. Geliştirmeye devam mı etmeliyim, yoksa başka projeye mi geçmeliyim düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim, teşekkürler.

İnşallah konuyu doğru kategoriye açmışımdır. Geliştirici değil de, oyuncular açısından düşüncelere ihtiyacım var çünkü.