Kendini yeterince gelistirdigine inaniyorsan cikmani tavsiye ederim ve ilaveten güzep sekilde ayrilarak calistigin yeri referans gostermen onemli
bu tamamen senin calistigin meslek alaninda ne kadar deneyim kazandiginla alakalı dostum
Aslında sürekli farklı alanda bir iş gelmiyor, hatta şuan yaptığım işin mühendislik alanına bile girdiğinden şüpheliyim. Bana yaptırdıkları aynı işi lise mezunu bir iş arkadaşım da yapıyor