Kendini yeterince gelistirdigine inaniyorsan cikmani tavsiye ederim ve ilaveten güzep sekilde ayrilarak calistigin yeri referans gostermen onemli

bu tamamen senin calistigin meslek alaninda ne kadar deneyim kazandiginla alakalı dostum