Umuda yolculuk 😁 hayırlı olsun dikkat edin, dönerken de şişeleri bol bol alın tr de satışını yapıp maliyeti düşürürsünüz 😁
Zaten gitmişken tüm nimetlerden yararlanalım istiyorum hocam bakalım.
Ben konuyu görünce savaşa gidiyorsunuz sanıyordum meğerse vergisiz telefon almaya gidiyormuşsunuz
Maalesef, durum içler acısı.
Hayırlı yolculuklar benide 1 ay sonra istanbuldan batum yolculuğu bekliyor kayıt için detayları yazarsan çok sevinirim
Tabiki sizede şimdiden hayırlı yolculuklar detayları ordayken tek tek yazacağım, konu başına. Takipte kalın.
Batum değil de Dubai'den bir hafta önce iphone aldım.Adamlar spigen marka ön cam koruyucu ve yine spigen arka kılıf hediye verdier.
Üstüne şarj aletini de hediye ettiler.Bitti derken bir de çıkarıp bluetooth speaker hediye ettiler.
Bizim ülkede de sıfır araba alıyorum 2 anahtarlık zorla alıyorum hediye.

Bizim ülkede bırak 2. anahtarı araba alıyorsan ne mutlu abi
Hayırlı yolculuklar

Süreci burada paylaşırsanız çok iyi olur takipte olacağım.
Teşekkürler, herşeyi konu başlığında anlatacağım, takipte kalın.
Hayırlı yolculuklar, bizde bugün eşimle birlikte karadeniz ardından batuma geçeceğiz. Biz cihazları aldıkta maksat hem girdi çıktı hemde gezinti
Teşekküler, sizede iyi yolculuklar şimdiden.
iyi yolculuklar ustam. süreci ve masrafları belirtirsen sevinirim.
Teşekkürler, herşeyi konu başlığında anlatacağım, takipte kalın.
Konuyu takipteyim. Mümkünse eğer güncelledikten sonra etiket atabilirseniz sevinirim.
Tabiki
Toplam masraf ne olacak hocam
Herşeyi konu başlığında anlatacağım, takipte kalın.
2 defa sınır kapısından geri döndüm hep aksilik ve zaman sıkıntısından gitmek isteyenler şehirlerinden hareket eden Karadeniz-Batum turu ile uygun fiyata gidebilirler.
Ne için geri dönmüştünüz, eksik birşey mi vardı?
Şunu bir amerikana söylesek,2 telefon için 2500 km için gitmeyi,herhalde aşırı şaşırırdı
Şaşırmaz gülerdi bence
İyi yolculuklar gitmişken bir kaç elektronik eşya daha alın
Teşekkürler, diğer elektronik ürünlere baktım airfryer vb. ama ülkemizede haksızlık etmeyelim pek çok üründe bizde daha ucuz.
Hocam az evvel bir haber okudum. yurt dışından gelen yolcuların getirdikleri cep telefonu sayısının takibine yönelik düzenleme 1 kasım da devreye giriyor diye. Bir araştırın isterseniz
Gördüm o açıklamayı lakin 2 kişi gideceğiz, 2 cihaz alacağız o yüzden pek önemsemedim açıkcası.
Rizedeyim bana uğra

beraber gideriz duruma göre
Rizeye kadar gelirsek zaten geldik demektir