''Telefonun bana ver dedi baya bir kod link gelicek hepsini hızlıca girim dedi verdim telefonu bana kontrat filan imzalattı tablet üzerinden imzaladım''
arkadaşlar gerçekten şaşırıyorum nasıl böyle şeyler yapıyorsunuz?
adama telefonu vermek, adına herşeyi onaylatmak faan gerçekten büyük cesaret.
hakem heyetine falan gitmeyin, burada bir yasal sıkıntılı durum yok, kulaklığı Turkcell muhtemelen iade alıyordur, onun yolunu deneyin, iade almazsa o zaman hakem heyetine gidersiniz.
Bayi almazsa Turkcell merkezi arayın.
Bir de Turkcell pasajda ne ödeyeceğinizi görerek herşeyi satın alabiliyorsunuz, aslında bayiye pek de gerek yok.