Merhaba, 20 yaşındayım. Dil okulu ile Avustralya'ya gelmeyi düşünüyorum. Şuan da grafik tasarım okuyorum, fakat henüz bölümü bitirmedim. Portfolyom vs. mevcut, uzun süredir freelancer olarak çalışmaktayım. Avustralya'ya gelme amacım İngilizce öğrenmek ve orada da çalışabilmek. Oraya gittiğimde grafik tasarımcı olarak iş bulabilir miyim? Diploma falan isterler mi başlangıç için? İngilizcem neredeyse yok denilebilir durumda, yani çok çok temel. Başlarda çok zorlanır mıyım? Direk grafik tasarım ile alakalı bir iş bulmayı düşünmüyorum, başlangıçta UberEats tarzı işlerde de çalışmayı düşünüyorum. Ama tabi ki amacım düzgün kalıcı bir iş bulabilmek. Bazı şeyleri riske atarak Avustralya'ya gideceğim. Bu yüzden her şeyi öğrenmem gerek. Bu konularda beni aydınlatabilecek, orada yaşayan birileri var mı acaba?