Buna göre şu mu oluyor
telefon 2020 de kaydolmuş, yıl başında düşüyor ve bizim eleman da kullanabiliyor.
Merhabalar,
Hayır hocam 2020 yılı xx ayında pasaport kaydı yapıldıysa sizin elemanınız kendi adına veya başka birinin adına bir hat ile 2023 yılı xx ayından sonra kullanabiliyor.
Bundan önce o telefonu ilk kimin pasaportuna kayıt ettirdiyseniz onun adına olan bir hat kullanmak zorunda.