ozgurahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Hocam şöyle ki yeni yasaya göre, yasal olarak yapabileceğiniz şey;
Yurt dışı bir telefon getirildiğinde telefon kaydını kimin pasaportuna kayıt ettirdiyseniz o telefonda 3 yıl boyunca sadece o kişinin adına hat kullanılabilir, başka hat takarsanız operatör aktif olmayacaktır.
3 yıl sonra o telefon kilit işlemi bitiyor ve isteyen kişi alıp kullanabiliyor.
Yani sizin sorunuzun cevabı çalışan arkadaşınızın eşinin adına olan bir hat ile o telefonu kullanabilir, başka şekilde kullanamaz.
Buna göre şu mu oluyor
telefon 2020 de kaydolmuş, yıl başında düşüyor ve bizim eleman da kullanabiliyor.