Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Merhabalar,
Ortağım zamanında y.dışından telefon getirmiş ve eşinin üstüne kaydettirmiş.
Galiba eşinin telefonuna kaydettirmiş.
şimdi yenisini aldılar ve eski telefonu bir çalışana vereceğiz.
Onun kartını taktığımızda turkcell'i aktif edemiyoruz.
Bunun bir çözümü var mıdır ?
Merhabalar,
Hocam şöyle ki yeni yasaya göre, yasal olarak yapabileceğiniz şey;
Yurt dışı bir telefon getirildiğinde telefon kaydını kimin pasaportuna kayıt ettirdiyseniz o telefonda 3 yıl boyunca sadece o kişinin adına hat kullanılabilir, başka hat takarsanız operatör aktif olmayacaktır.
3 yıl sonra o telefon kilit işlemi bitiyor ve isteyen kişi alıp kullanabiliyor.
Yani sizin sorunuzun cevabı çalışan arkadaşınızın eşinin adına olan bir hat ile o telefonu kullanabilir, başka şekilde kullanamaz.