Konu
Y.dışı telefonu hakkında
17-10-2022, 10:07:45
#4
osawashere
Cooper34 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni usül yani 2019 Mayıs'dan sonra kayıt yapıldıysa üzerinden 3 takvim yılı geçtikten sonra başkasının sim kartı ile kullanılabilir.
min 3 yıl mı geçmesi gerekiyor ?