Konu
Y.dışı telefonu hakkında
17-10-2022, 10:06:26
#3
Cooper34
Yeni usül yani 2019 Mayıs'dan sonra kayıt yapıldıysa üzerinden 3 takvim yılı geçtikten sonra başkasının sim kartı ile kullanılabilir.