Merhabalar,
Ortağım zamanında y.dışından telefon getirmiş ve eşinin üstüne kaydettirmiş.
Galiba eşinin telefonuna kaydettirmiş.
şimdi yenisini aldılar ve eski telefonu bir çalışana vereceğiz.
Onun kartını taktığımızda turkcell'i aktif edemiyoruz.
Bunun bir çözümü var mıdır ?