Merhaba, metunic tarafından bir domain aldım. Bu domain eski çalıştığım bir firma. Bu firma bana Uyuşmazlık Merkezi ile bir devir şikayeti açmış. Ancak ben kendi yazdığım kurumsal bir metin ile buna itiraz edeceğim.
Uyuşmazlık Merkezi ile daha önce işlem yapan oldu mu ? yorumunuz nedir?