başlangıç 2 vardiya halinde olucakmış 08 - 16 ve 16 - 23 şeklinde ama 3. vardiya çıkarsa ozaman sorun yaşayabilirim birde malum uyku düzenim sorunlu biraz ondan güzel bir tavsiyeye ihtiyaç duydum
hocam bu saatlerde uyku sorunu olmaz sadece sosyal hayatta sıkıntı olur, askerdeyken gece çavuşuydum 18.00-09.00 hep uyanıktım belli bir müddet sonra alışıyorsun ama sizin saatlerde uykuyu engelleyecek bir saat yok telaş etmeyin.