Dün acile bir gideyim dedim hocam göz ucu ile baktım en kotu 200 kişi vardi o sırayı bekleyene kadar sabah olabilirdi yani hangi hastane bilmiyorum ama baya doluydu
istanbulda boş hastane yok maalesef, bence dediğim gibi takviye ürünler ilr atlatabilirsiniz. Yine de hekime muayene olun tabi ki.