erdemnldemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla melih hocam öyle bir dereceye geldim ki şahsen "ulan ben nede güzel insanlara davranıyorum bunlar bana neden böyle davranıyor ki?" sorusunu sordukça diyorum ki kendime çünkü insana yaranan insanı dikendir seven üstüne titreyen değildir düşüncesi geldikçe sorguluya sorgulaya işin içinden çıkamadığımı fark edince bir sigara daha yakıyorum ağzımdaki sönmeden. İyi geceler R10...
iyi davranış için minnet duymayanlarla da bağlantıyı kesin hocam.
ne yapsam yaranamıyorum dediğimiz insanları hayatımızdan çıkarırsak herşey daha iyi olacak.


fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vakit bulamıyorum yada şans vs sözlerinden ziyade insanların hiç bir şeyi denememesine çok sinirleniyorum. Çaba sarf etmiyorlar
Örneğin iş yerinde bilgisayarda bir şey oldu mu Fatih bi baksana bu çalışmıyor.
Sonuç; ekran'a çıkan uyarıda devam etmek istiyor musun yazıyor. Şıklarda evet ve iptal.
Neyi tıkladın diyorum iptal e bastım diyor.
Yazıyı okudun mu orada ne yazıyor diyorum hayır okumadım diyor

Hiç bir şey demeden dönüp arkamı gidiyorum...
bir insan bir konudan anlamazsa bu anlayışla karşılanabilir.
ama yapabileceği şeyler için bile hiçbir çaba sarf etmemesi tahammül edilemez bence hocam kesinlikle katılıyorum