Vakit bulamıyorum yada şans vs sözlerinden ziyade insanların hiç bir şeyi denememesine çok sinirleniyorum. Çaba sarf etmiyorlar
Örneğin iş yerinde bilgisayarda bir şey oldu mu Fatih bi baksana bu çalışmıyor.
Sonuç; ekran'a çıkan uyarıda devam etmek istiyor musun yazıyor. Şıklarda evet ve iptal.
Neyi tıkladın diyorum iptal e bastım diyor.
Yazıyı okudun mu orada ne yazıyor diyorum hayır okumadım diyor
Hiç bir şey demeden dönüp arkamı gidiyorum...