Merhaba arkadaşlar kira vergisi hakkında araştırma yaptım da tam sonuca ulaşamadım misal bireysel kiralamada bir yerim mevcut bunu senelik 200.000 TL'den peşin kiraya verdim ben bunun ödemesini de peşin olarak elden aldım ben bunun vergisini ödediğimde ne kadar ödemem gerekiyor ? yada örnek veriyorum 1 senelik kirayı peşin aldığımda daha az ödemem için yapabileceğim bir yöntem mevcut mu ? ve bu kira vergisini nereye yatırıyoruz ? bu rakam bize yıl sonunda mı geliyor ? yada farklı bir yerden mi geliyor biz mi beyan ediyoruz ?